GRAND RESTAURANT FESTIVAL pana Mauera.

Motto festivalu: "I obyčejný člověk může ochutnat vysokou gastronomii." To je zajímavá myšlenka a současně nabídka pro "obyčejné" neboli spíše chudší lidi, kteří si návštěvu luxusní restaurace nemohou dovolit, protože by zásadním způsobem nabourala jejich měsíční rozpočet. Takže pokud si nevíte rady, co koupit svým blízkým, přátelům, kolegům nebo zaměstnancům? Darujte jim "chutnou" dárkovou poukázku v hodnotě 250 Kč, 300 Kč nebo 600 Kč na GRAND RESTAURANT FESTIVAL konající se od 15. ledna do 15. února 2010 v 15 vybraných deseti pražských restauracích, které zvítězily v jedné z hodnocených kategorií (jídlo, obsluha, interiér) v Maurerově výběru GRAND RESTAURANT 2010. Konec konců si můžete dát dárek i sami sobě. "Obyčejná i neobyčejná jídla" podávaná v rámci festivalu jsou za zvýhodněné ceny.

Myšlenkou festivalu je umožnit komukoliv, kdo má zájem o kvalitní gastronomii, aby navštívil nejlepší a zároveň leckdy velmi drahé podniky této země. Tato akce je ojedinělá v tom, že i "běžný smrtelník" může v rámci festivalu ochutnat vynikající jídlo od nejlepších šéfkuchařů, kteří zvítězili v celostátní anketě.

K tomu, abyste se mohli zúčastnit akce GRAND RESTAURANT FESTIVAL, musíte mít zakoupenou festivalovou ochutnávku ve vybrané restauraci na příslušný den a čas. Festivalová nabídka jídel není nijak veliká, ale slibuje kulinářský zážitek v atraktivním luxusním prostředí určeném jinak jen pro "nesmrtelné":

  • národní jídlo svíčková
  • mistrovský kousek šéfkuchaře
  • nejlepší jídlo od maminky

Inu pražáci, řeknete si, všude kolem je krize a nezaměstnanost a oni si pořádají festival. Jenže právě ta krize je hlavním důvodem, proč se festival pro mlsouny pořádá. Většina těch "lepších" restaurací zeje většinu času prázdnotou, šetřit začali i turisté, kterých je také o dost méně než před rokem. A tak se pan Mauer a spol. snaží nalákat do těch nejdražších restaurací zvědavce, kteří by se do nich nikdy nevypravili. Myslím, že tato akce poslouží spíše jen jako turistická atrakce, která ale stálé zákazníky do těchto "top" podniků nepřivede.
15.1.2010 10:30 [Trvalá adresa tohoto článku.]

Některé odkazy na cizí zdroje nemusí být s ohledem na časový odstup funkční.


Creative Commons License
Ahasweb, jehož autorem je Jan Bílek, podléhá licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
.