CDmusic.cz - Old Czech music, jazz, trad.folk, brass - Czech Labels at Czech prices. Visa, Eurocard/MasterCard (SSL / 3-D Secure)

AHASWEBOVY NOVINY Home | Textová verze | Galerie | Rady | Vykopávky | Zahrada | Archiv

25.10.2005 - Kdo na ptačí chřipce nejvíce vydělá?

V Česku je podle ministra zemědělství Zgarby asi 700 velkochovů a statisíce malých chovatelů. Celkově se chová asi 40 milionů kusů různých druhů drůbeže. Vysoce patogenní virus H5N1 přitom způsobuje úhyn chovaných zvířat blížící se 100 procentům. Pokud by se ptačí chřipka v Česku vyskytla, znamenalo by to utracení zvířat z postižených chovů a přísná opatření v ochranných pásmech tři a deset kilometrů. Vznikly by náklady na likvidaci zvířat, dezinfekci a náhrady chovatelům. Na krytí nákladů by se podílel stát. Předpokládaná náhrada by při průměru 30.000 zvířat představovala devět milionů Kč na jedno ohnisko. To je skvělý obchod pro firmy, které by se takovou likvidací kuřat nebo slepic zabývaly, ale i pro chovatele. Všichni dohromady dostanou 300 korun náhrady z peněz daňových poplatníků za jedno kuře! Začínám si myslet, že celou akci "ptačí chřipka" řídí mezinárodní mafie pěstitelů drůbeže, výrobců léků, lékárníků a jejich lobisty zkorumpovaných politiků.
Propagandistická kampaň kolem nebezpečí pandemie ptačí chřipky má ovšem globální charakter a především prospívá onomu jedinému švýcarskému výrobci léku Tamiflu a také i všem výrobcům vakcíny proti obyčejné chřipce. Média ochotně vyvolala paniku a dnes není možné očkovat občany s rizikovým zdravotním stavem, protože vše je vykoupeno. Vydělají tak na tom ti lékárníci a lékaři, kteří si udělali nějakou soukromou zásobu a v rámci korupce budou poskytovat očkování za vysoký příplatek především od těch nejchudších, tedy penzistů.
Média jsou plná informací o úmrtí jednoho pitomého papouška v Anglii a přitom denně umírají lidé po celém světě na silnicích, na AIDS a v "lokálních mírotvorných" válkách. Život občana je tak řízen především směrem k tomu, aby si vedle skandálních zpráv povšiml především reklamy na ultratenké dámské vložky nebo na nějakou "zdraví prospěšnou" hnusotu od potravinářského průmyslu. Zdraví se totiž v naší moderní civilizované době stává nejlepším tématem pro reklamu. O své zdraví se totiž bojí všichni včetně těch nejchudších a jsou ochotni ze strachu ze smrti věnovat ze svých peněz cokoliv. Již staří latiníci se totiž při hledání viníka ptali: Qui bono? Komu to slouží?

[Trvalá adresa článku]


AHASWEBOVY NOVINY Home | Textová verze | Galerie | Rady | Vykopávky | Zahrada | Archiv

[CNW:Counter]

NAVRCHOLU.cz


Creative Commons License
Ahasweb, jehož autorem je Jan Bílek, podléhá licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
.