CDmusic.cz - CD, DVD, Old Czech music, jazz, trad.folk, brass - Czech Labels at Czech prices. Visa, Eurocard/MasterCard (SSL / 3-D Secure)
CDmusic.cz - CD, DVD, Old Czech music, jazz, trad.folk, brass - Czech Labels at Czech prices (products catalogue).

AHASWEBOVY NOVINY Home | Textová verze | Galerie | Rady | Vykopávky | Zahrada | Archiv

Sledují voliči KSČM vyvolence?

Spodina národa vybraná redaktory a producenty TV Prima předvádí na obrazovkách nejnižší pudy a prázdné mozky s nesouvislým blábolením a sexy tanečky. Je to opravdové panoptikum. Vyvolenci disponují katastrofální výslovností s ojedinelým talentem pro prznění českého jazyka a místy si ani sami mezi sebou nerozumějí: "...byl sem dvakrát na hadry a dostal nakládačky..., Seš normální? Seš šulin, seš dement, seš piča... jen se uklidni, nikdo vám to nežere, Dneska je černej den, ty vole!!!" Slepičím hlasem svolává Pergnerová své vyvoly, pardon vyvolence: "Dnes proběhne další výzva. Pravidla zůstávají absolutně stejný. Neska je černý pátek.... Koli hlasů mi tady přibylo? 3124! 3764! 5654! Posílejte esemesky! Nejlepčí zůstanou!" Program přechází plynule do reklamy. Vyvolené dejte na chvíli k ledu. Fernet stock citrus je nejlepčí! Dochází ti dech, vyzkoušej airwais! Viaderm, cesta k dokonalé kráse. Neupadnou vám vlasy ani nehty! Dačia logan! Přežral jste se Rennie vám pomůže. Bez cukru. Nová pomoc pro váš žaludek. Okurka salátová za akční cenu 8.90. Rozešla jsem se Radkem. Smart Go sexy! 2x silnější a dokonale regenerované vlasy. Garnier! Za pouhou 1 korunu a 1000 minut pořídíte pevnou linku! Kakaová náplň! Máme pro vás noční šou. Dnes večer se sejdeme u TV.
Hrubé březnové výdaje firem na televizní reklamu bez slev a bonusů meziročně stouply o 392 milionů na 2,07 miliardy korun. Pokud si tuto sumu uvědomíte, nebudete logicky kupovat žádný výrobek, který je v TV reklamě nabízen. Platili byste totiž v jeho ceně právě tyto náklady na reklamu.
Podle nejnovějšího průzkumu na otázku, zda by měla mít komunistická strana možnost podílet se na příští vládě, odpovědělo kladně 48 procent z více než tří tisíc respondentů. Škoda, že se jich neptali, zda pravidelně sledují vyvolence na Primě. Nejspíš se jedná o ty samé idioty.

18.4.2006 [Trvalá adresa článku]


AHASWEBOVY NOVINY Home | Textová verze | Galerie | Rady | Vykopávky | Zahrada | Archiv

 

[CNW:Counter]

Creative Commons License
Ahasweb, jehož autorem je Jan Bílek, podléhá licenci Creative Commons
Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko
.